St. Kitts en de rest van de laatste week - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lisette Hoving - WaarBenJij.nu St. Kitts en de rest van de laatste week - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lisette Hoving - WaarBenJij.nu

St. Kitts en de rest van de laatste week

Door: Lisette

Blijf op de hoogte en volg Lisette

08 Juli 2007 | Nederland, Amsterdam

hallo mensen,

Mijn allerlaatste weekend van mijn verblijf. Heb ik op een ander eiland doorgebracht namelijk op St. Kitts.
St. Kitts is een vulkanische eiland.
Ik ben hier samen met Marijn heen geweest. Zaterdags vroeg in de morgen moesten we bij de airport zijn om 8:15 uur vlogen we. We werden die zelfde dag opgehaalt door onze eigen persoonlijke chauffeur. Hij heeft ons het eiland laten zien, een islandtour. Dit was erg leuk. We hebben veel gezien. St. Kitts is een groen eiland.

Verder die week heb ik nog lekker aan het strand gelegen. En ik ben nog naar Ph. burg en Marigot geweest. Nog lekker het eiland over getourd met de auto.
Ik ben nog even naar het ziekenhuis geweest om daar nog even afscheid te nemen van mijn collega's.
Verder niet echt vele bijzondere dingen gedaan. Het was een leuke laatste week.

Groetjes Lisette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisette

Voor foto's kijk op WWW.PICTURETRAIL.COM/LISETTEHOVING Ik ben Lisette Hoving woon op dit moment nog bij mijn ouders thuis. Over 5 weken ga ik op 28 januari t/m 7 juli 2007 naar Sint Maarten. Ik ga daar stage lopen in het ziekenhuis. Ik kom daar te wonen in een studentenhuis. Ik zou zeggen volg mijn berichten dan dan kom je er vanzelf achter wat ik allemaal ga doen!! Ik zou het erg leuk vinden als jullie een berichtje achter laten. Ik heb een aparte foto site gemaakt, omdat ik hier maar 10 foto's op kwijt kan dat is www.picturetrail.com/lisettehoving Groetjes Lisette

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 36703

Voorgaande reizen:

28 Januari 2007 - 07 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: